2018 February 25, Sunday | Netpreneur.hu magazin
Netpreneur.hu magazin
" ÜZLET AZ INTERNETEN "
Címlap
Az Internet, mint marketingeszköz Share/Bookmark Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Netpreneur.hu   
2007 March 23, Friday

Az Internet, mint marketingeszközAz Internet elterjedésének legerősebb jelentősége abban van, hogy a kis- és középvállalkozások számára elérhetővé tett számos új, eddig ismeretlen marketing eszközt. Vállalkozói szempontból az elmúlt évek legfontosabb fejleménye mindenképpen az új lehetőségek kialakulása.

Ha az Internetre marketingeszközként tekintünk, akkor a hirdetők számára a legfontosabb kérdés az, hogyan lehet a lehető legnagyobb hatékonysággal használni a célok elérésére. Az Internetet több célra is hatékonyan tudjuk használni:

  • a vállalkozás termékeinek és szolgáltatásainak reklámozására
  • márkaépítésre és közvetlen kapcsolattartásra
  • az új termékek értékesítési csatornájaként
  • fogyasztói hűségkiépítésére e-mail marketinggel
  • vásárlás utáni követésre
  • online és offline forgalomnövelésre
  • az értékesítési ciklus rövidítésére azzal, hogy vásárlási információt szolgáltatunk fogyasztói információk gyűjtésére (webanalitika)
  • a céginformációk kommunikálására
  • az ügyfélszolgálat javítására

Felmerülhet a kérdés: hogyan hasonlíthatjuk össze az Internetet más médiával? Általános igazságot ezzel kapcsolatban nem lehet mondani, mert az mindig az adott kérdés egyedi függvénye: függ a technikától, a kreatívtól. Mindenesetre az Internet biztosítani tudja mindazon hasznosságokat is, amelyeket a hagyományos média is nyújt.

Ha használni szeretnénk az Internetet, mint hirdetési eszközt, akkor a következőkre mindenképpen érdemes figyelni:

  • Környezet: Mi a kreatív üzenete, a látogatói környezet, illetve a tartalom?
  • Cél: Mit akarunk a vásárlóknál elérni?
  • Forma: Az Internet lehetőségeit közvetlenül nem hasonlíthatjuk össze más média eszközeivel. A hirdetési lehetőségeket a célok szerint kell értékelni, és nem az egyéb offline lehetőségek viszonyában.
  • A kreatív: Mit kell a hirdetésünknek kiváltania, illetve hogyan is kell kinézzen? Az információnak milyen mélységét kell kommunikálnia? Milyen érzelmi hatást kell kiváltson? .
Utolsó frissités ( 2007 March 23, Friday )

Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >
Go to top of page Go to top of page
hirdetés
Friss cikkek
hirdetés
e-book
Szavazás
Ön ellenőrzi, hogy melyik honlapról mutat link a saját weboldalára? (referring source)
 
hirdetés
Vállalkozás-online - Letöltés
hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés
hirdetés newsAgent hírfigyelõ rendszer
| Címlap | Hírek | Web 2.0 | e-Marketing | e-Business | e-Commerce | Netjog | Keresés |