2018 February 25, Sunday | Netpreneur.hu magazin
Netpreneur.hu magazin
" ÜZLET AZ INTERNETEN "
Címlap arrow e-Marketing
Az online marketingsiker mérése
Vállalkozas-online.hu   
2009 January 14, Wednesday

Az online marketingsiker mérése Végre van weboldalunk. Az emberek rákattintanak. És?! A webstratégiánk nem lesz teljes, ha nem használjuk ki egyik legfőbb előnyét a hagyományos marketinggel szemben: a rugalmasságát. Ez lehetővé teszi, hogy költséghatékonyan változtassuk meg stratégiánkat. A weblapunkról szerezett információ segít annak meghatározásában, hogy melyik termék megy jól, melyek nem; hogy a vállalkozás marketingstratégiája működik-e vagy sem; illetve a kulcsszavak milyen hatékonyan működnek a kereső motorokon.

Tovább...
 
Növeljük a látogatottságot kulcsszavakban gazdag cikkekkel
Netpreneur.hu   
2007 November 20, Tuesday

Növeljük a látogatottságot kulcsszavakban gazdag cikkekkel Az alábbiakban megismerhetünk 3 egyszerű lépést, amelyek segítségével ingyen növelhetjük vállalkozásunk weboldalának látogatottságát. A módszer nem csak azoknak a vállalkozóknak jelent nagy segítséget, akik jól tudnak bánni a szavakkal, hanem azoknak is, akik félnek cikkírástól.

Tovább...
 
Lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?
Internet-marketing.hu   
2007 October 01, Monday

Lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.

Tovább...
 
Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?
Internet-marketing.hu   
2007 August 28, Tuesday

Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?Szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.

Tovább...
 
Amit nem tudnak visszautasítani
Netpreneur.hu   
2007 May 14, Monday

Opt-in eszközökÉrtékes e-mail címeket gyűjteni nem könnyű feladat egy vállalkozásnak: a látogatók tisztában vannak azza, mennyit is ér a személyes információjuk. Pontosan ezért nem fogják szívességből megadni nekünk, csak ha mi is felkínálunk cserébe valami értékeset. Az ösztönzés igenis kifizetődő. Cserébe olyan értékes opt-in listához tudunk jutni, amely azonnal profitot termel a cégnek.

Tovább...
 
Honlap: csak 3 másodperce van!
Internet-marketing.hu   
2007 May 08, Tuesday

Honlap: csak 3 másodperce van!Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.


Tovább...
 
Az Internet, mint marketingeszköz
Netpreneur.hu   
2007 March 23, Friday

Az Internet, mint marketingeszközAz Internet elterjedésének legerősebb jelentősége abban van, hogy a kis- és középvállalkozások számára elérhetővé tett számos új, eddig ismeretlen marketing eszközt. Vállalkozói szempontból az elmúlt évek legfontosabb fejleménye mindenképpen az új lehetőségek kialakulása.

Tovább...
 
Látogatottság növelés 8 lépésben
Netpreneur.hu   
2007 February 06, Tuesday

Látogatottság növelés 8 lépésbenA legnagyobb kihívás az új online vállalkozások tulajdonosai számára a látogatók hiánya. Nyilván ha nem látogatja senki a weboldalt, akkor nem lehet az eladásokat sem növelni. Ami a legrosszabb azonban, hogy nem lehet az eladási folyamat kulcselemeit tesztelni. Ha még azelőtt nagy hirdetési hadjáratba kezdünk, hogy biztosítottuk volna minél több látogató váljon vevővé, azt kockáztatjuk, hogy amatőrnek látszunk majd a potenciális partnerek és az alvállalkozók szemében.

Tovább...
 
9 kerülendő webdesign hiba
Netpreneur.hu   
2007 February 03, Saturday

9 kerülendő webdesign hibaLehetne ezt a listát akár 100 gyakori hibából is összeállítani, mert a honlapok tervezői megannyit elkövetnek, de koncentráljunk most a 9 leggyakoribbra. Ha ezeket elkerüljük, akkor máris jobbak leszünk a konkurenciánál, és nagyobb eséllyel növelhetjük internetes bevételeinket.

Tovább...
 
Az AdSense statisztikája
Netpreneur.hu   
2007 February 02, Friday

AdSense statisztikaHa növelni szeretnénk AdSense bevételeinket, semmi sem lehet olyan fontos, mint a statisztikánk. A próbálkozás a hirdetés pozícióinak megváltoztatásával, a használt színkódok kombinálása, mind közvetlen hatással vannak a látogatókra. Ezt a statisztika is jól ki tudja fejezni: megjelenik a kattintási arányban, és főként a bevétel alakulásában.

Tovább...
 
AdSense tudnivalók
Netpreneur.hu   
2007 February 02, Friday

AdSense tudnivalókAkár kezdőkről legyen szó, akár rutinos honlap-tulajdonosról, a sikert minden esetben ugyanazok a tényezők határozzák meg. Röviden összefoglaltuk azokat a tudnivalókat, amelyekkel jó eséllyel lehet magas hirdetési bevételt elérni az AdSense használatával. Olvassa figyelmesen!

Tovább...
 
Egy honlap tartalmi követelményei
Netpreneur.hu   
2007 January 29, Monday

Egy honlap tartalmi követelményeiHa a látogató a weboldalunkra jön, akkor információt szeretne, méghozzá azonnal. Ha nem találja amit keres, hamar megunja, és tovább ál, vagy ami még rosszabb, a konkurenciát keresik fel. Fontos, hogy figyeljünk a látogatók tapasztalataira, ha a vállalkozásunk honlapjáról van szó. Ez azt jelenti, hogy meg kell találnunk az egyensúlyt a saját promóciónk, és a vásárló információs igénye közt .

Tovább...
 
Tartalmas honlapok
Netpreneur.hu   
2007 January 29, Monday

Tartalmas honlapokHogy mi tehet kivételessé egy honlapot, míg mások tönkremennek? Röviden: a tartalom. A látogatók tiszta, olvasható designt szeretnek, a megfelelő betűtípussal. Gyors letöltést várnak el, hogy a design korlátozza őket. Az internetezők az adatok mohó fogyasztói. Manapság az internetezők egy alkalommal minden eddiginél több honlapot néznek meg, azonban egyre kevesebb időt szánnak egy honlapra. Tehát ha magas vásárlói elégedettséget és eladást akarunk elérni, akkor a megfelelő tartalom a legfőbb követelmény.

Tovább...
 
Text vagy HTML?
Internet-marketing.hu   
2006 December 01, Friday

Text vagy HTML?Milyen formátumban küldje hírleveleit, cikkeit a maximális eredmény érdekében? Végigolvasva azt a közel száz oldalnyi cikket, kimutatást és közvéleménykutatást, amelyeket a szakma legnagyobbjai az elmúlt években publikáltak az e-mail marketing témában, és végiggondolva az elmúlt három év alatt begyűjtött saját tapasztalatot, az alábbiakban összefoglaljuk a témával kapcsolatos végkövetkeztetéseinket.

Tovább...
 
Az affiliate marketing alapjai
Internet-marketing.hu   
2006 September 26, Tuesday

Az affiliate marketing alapjaiKorábbi cikkünkben leírtuk milyen szabályokat érdemes betartania ha eredményeket hozó linkpartnereket szeretne magáénak tudni, valamint bemutattunk egy módszert is, amelynek használatával rendkívüli mértékben megnövelhető a linkmarketing hatékonysága. Előző cikkeinkben azonban nem esett szó az affiliate marketingről - vagy más nevén partnerprogramról - mert úgy gondoltuk, hogy ez a téma egy külön anyagot érdemel.

Tovább...
 
A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja II.
Internet-marketing.hu   
2006 September 04, Monday

A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja II.Cikkünk első részében bemutattuk az e-mailben történő vevőmegkérdezés néhány leggyakrabban alkalmazott módszerét. Az alábbiakban először bemutatjuk a kérdőív megfogalmazásának néhány alapvető szempontját, majd felsoroljuk az előkészítés, kiküldés és feldolgozás legfontosabb technikai teendőit.

Tovább...
 
A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja I.
Internet-marketing.hu   
2006 August 24, Thursday

A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja I.Az email-ben történő vevőmegkérdezés nemcsak egyszerű, de gyorsan kivitelezhető, és a költségei is minimálisak. Az alábbiakban bemutatjuk a módszer legfontosabb előnyeit, cikkünk második részében pedig részletes útmutatót adunk a kivitelezéshez.

Tovább...
 
Kapcsolódó témák
Go to top of page Go to top of page
hirdetés
hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés
hirdetés newsAgent hírfigyelõ rendszer
| Címlap | Hírek | Web 2.0 | e-Marketing | e-Business | e-Commerce | Netjog | Keresés |